
Luuk Broos en Niels Janse gaven ons volledige creatieve vrijheid om de identiteit van de nieuwe Dorpsherberg te bepalen.
Het resultaat?
Een merk dat klopt van A tot S, met een solide openingscampagne die zorgde voor flink wat reuring in aanloop naar de opening.
Via gerichte online marketing zetten we die aandacht succesvol voort. Inmiddels kunnen we met trots zeggen dat AMBIANS. zijn plek heeft veroverd binnen de Oisterwijkse horeca.
De Dorpsherberg heeft de afgelopen jaren vele uitbaters gehad, allen zonder groots succes. Nadat het enkele jaren leeg heeft gestaan, grepen Luuk en Niels de kans om iets nieuws te starten. Aan ons de uitdaging om het concept hiervoor uit te werken.
Het concept – de nieuwe Dorpsherberg – had een frisse identiteit nodig die past bij de ambitie: een horecazaak in Oisterwijk die niet gewoon “weer een restaurant” is, maar een merk met karakter, beleving en verbinding.
Belangrijke punten:
Wij kregen de volledige creatieve vrijheid om dit nieuwe merk te realiseren. Daarmee hebben we het volgende gedaan:



Dat kan. Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken en koppelen hier altijd kosteloos een voorstel aan. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent, en zit je nergens aan vast.