Wij vinden dat marketing bewezen bij moet dragen aan het behalen van een doelstelling en kiezen daarom voor data-gedreven online marketing in combinatie met een growth-hacking strategie. Dat betekent dat er continu in de resultaten gekeken wordt naar welke boodschap of doelgroep het best aanslaat, zodat hierop onderbouwde beslissingen gemaakt kunnen worden. We testen hierbij voortdurend op doelgroepen, assets, kanalen en met diverse budgetten.
Je hebt een duidelijke doelstelling, maar hoe ga je daar komen? Je boodschap moet aansluiten op de identiteit van je bedrijf en aanslaan bij je doelgroep. Blijven hangen. Indruk achter laten! Wanneer je deze boodschap vervolgens op een creatieve en consistente manier over de juiste kanalen brengt, blijft je boodschap hangen en zet het aan tot het nemen van een gewenste actie. Wij analyseren jouw organisatie en processen, gebruiken de beschikbare data en kijken naar de ontwikkelingen binnen de markt om een duidelijke visie op te stellen hoe jouw doelstelling gehaald kan worden, en tegen welke kosten.
De ideale boodschap is creatief, springt in het oog van je doelgroep en sluit naadloos aan op je merk of product. Wij bedenken je strategie niet alleen, maar creëeren hem ook. Door middel van een uitgewerkt jaarplan door onze designers en copywriters weet je dat je boodschap je doelgroep aanspreekt en consistent wordt doorvertaald over al je kanalen, all year long! Verschillende soorten content assets op LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok of HTML5 banners op Google Display; Wij hebben de juiste ervaring om jouw idee om te zetten in sterke advertenties en posts, gekoppeld aan de juiste doelstelling.
We leven in een wereld die steeds visueler is ingesteld. Een website is vaak het eerste contact met een potentiële klant, dus is het van belang dat deze voldoet aan de hedendaagse eisen.
Daarnaast is je website de sleutel naar succes voor een succesvolle datagedreven marketing strategie. Voldoet jouw website aan de basisvoorwaarden van zoekmachine optimalisatie? Converteert hij genoeg? En maak je al inzichtelijk wat er op je website gebeurt? Wij zoeken het graag voor je uit.
Het online of offline activeren van je merk of product is vaak de kers op de taart. Een activatie komt het best tot zijn recht tijdens een lancering (zoals een productlancering of winkelopening) en zorgt voor hype en interesse. Een goed concept, sterke manier van storytelling binnen je doelgroep én bereik zijn hiervoor essentieel. Wolfs en Wolfs realiseert concept tot executie en zorgt ervoor dat de resultaten van je activatie ook meetbaar zijn en bijdragen aan je doelstelling.
Genoeg over ons. Over naar jou!
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij komen graag langs om jouw doelstellingen te bespreken en koppelen daar kosteloos een projectvoorstel aan.