
JASNO was het bedrijf dat de shutter in Nederland introduceerde en staat inmiddels bekend om shutters en jaloezieën van tijdloze kwaliteit. Maar in een markt met sterke concurrentie, waarin prijsvechters en webshops steeds zichtbaarder worden, was het tijd om opnieuw positie te claimen. Niet harder schreeuwen, maar slimmer communiceren. Niet "producten pushen", maar het merk JASNO laten voelen: vakmanschap, rust en een keuze voor de lange termijn.
Samen met het marketingteam van JASNO werkten we aan een schaalbare, data-gedreven marketingstructuur. Met merkverhalen, tactische campagnes en een stevig fundament in SEO en advertising.
De uitdaging lag in twee richtingen:
Daarbij moest marketing niet alleen zichtbaar zijn, maar daadwerkelijk bijdragen aan het commerciële funnelresultaat.
Strategie
We ontwikkelden één overkoepelende contentstrategie. Een kapstok die het merk herkenbaar, menselijk en tijdloos maakt, toepasbaar van awareness tot conversie.
Van binnenkijk-series tot productdetail-content.
Focus op de niche in campagnes
We stapten over van brede, generieke campagnes naar niche zoekwoordgroepen en optimaliseerde de diverse landingspagina's hierop.
Always-On Advertising
We bouwden stabiele campagnes op basis van het See, Think, Do, Care model: Eerst naamsbekendheid creëren, het merk laden om vervolgens met conversiecampagnes leads (van soft conversie tot adviesgesprek) te genereren op het juiste moment.
Meetbaarheid & Conversieproces
Tot slot ontwikkelden we een dashboard dat het MT bij Jasno direct inzicht biedt in de actuele resultaten óf die uit het verleden.

We zien dat JASNO niet alleen meer mensen bereikt, maar vooral de juiste mensen. Bezoekers komen nu met meer interesse, meer inspiratie en vaker met een concrete vraag. Dat zorgt voor een natuurlijke groei in brochure- en kleurstaal-aanvragen én meer adviesgesprekken met minder kosten.z


Dat kan. Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken en koppelen hier altijd kosteloos een voorstel aan. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent, en zit je nergens aan vast.