Switch naar online bezorging ten tijden van Corona blijkt een blijvertje

In het kort

Café Koosje, een lunch, diner en borrelcafé in Oisterwijk switche in tijden van Corona naar online afhaal en bezorgmogelijkheden, en met succes! Anno 2023 is dit nog steeds goed voor 40% van de totaalomzet.

3900
Websitevisits p/m
700
Orders per maand
40%
Omzetaandeel bezorging

De uitdaging

Het was Maart 2020 en de wereld ging op slot vanwege het coronavirus. Zo ook Café Koosje. Al snel werd geschakeld met Wolfs & Wolfs om een webshop te ontwikkelen en te starten met het thuisbezorgen van lunch en diner en ook aan de borrel werd gedacht. Het bleek een gouden combinatie.

De oplossing

We brengen het aan de deur!

Inmiddels een aantal jaren verder zorgt de online bezorging nog steeds voor een wezenlijk aandeel in de omzet. Wolfs & Wolfs ondersteunt hierbij in de volgende onderdelen:

Datagedreven marketing

Door middel van Facebook advertenties, Instagram advertenties en Google advertenties wordt de doelgroep continu getriggerd om een bestelling bij Koosje te doen. We mikken op het juiste moment bij de juiste doelgroep zodat de kosten per bestelling laag blijven. Zo kunnen we maand-op-maand het aantal orders laten groeien.

Cafe Koosje zelf heeft 24/7 inzicht in de resultaten van de campagne. Zo kunnen we in overleg op en afschalen wanneer nodig. Heb jij je services wel eens dicht moeten zetten omdat het even té druk was?

Websites & Technologie

Wolfs & Wolfs ontwikkelde de volledige bestelsite en configureerde de technologie die naadloos aansluit op de huidige systemen. Daarnaast houden we de bestelsite bij zodat deze altijd up-to-date is.

Content & Creatie

Met prikkelende content dat informerend, overtuigend en een tikkeltje humor zorgen wij ervoor dat de sociale kanalen en advertenties van Koosje goed bekeken worden.

Corona was verschrikkelijk, maar dankzij de bezorgservice zijn we er zelfs veel sterker uitgekomen. Wolfs & Wolfs heeft hierin snel gehandeld en zorgt nog steeds voor een maandelijkse omzetstijging.
Michel Smolders - Eigenaar Cafe Koosje

Het resultaat

Een blijvend omzetaandeel van de bezorgservice van 40%

Met bijna 3900 (en stijgende) websitebezoekers per maand zorgen we ervoor dat de bezorgservice van Koosje nog steeds blijft groeien. Gerechten worden online getest en Koosje blijft actueel door steeds wisselende (lunch)gerechten. Inmiddels is Café Koosje weer geopend en profiteren zij ook op de zaak van de sterke online aanwezigheid.

Deze cijfers ook voor jouw bedrijf?

Dat kan. Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken en koppelen hier altijd kosteloos een voorstel aan. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent, en zit je nergens aan vast.

3900
Websitevisits p/m
700
Orders per maand
40%
Omzetaandeel bezorging

Neem contact op
of laat een bericht achter

Gelukt!
Bedankt voor je interesse.
We nemen spoedig contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.